مستندساز نیشابوری گفت‌: ساخت مستند شهید "حسینی مقدم " از شهدای مدافع حرم تا پایان نیمه نخست امسال به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، علیرضا باغشنی اظهار داشت: مستند شهید حسینی مقدم از شهدای مدافع حرم در دست ساخت است که بخشی از تصویربرداری این مستند در عراق و بخشی دیگر از این مستند در کشور تصویربرداری می‌شود.

وی به اتمام زمان ساخت این مستند اشاره کرد و  افزود: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده  مستند شهید حسینی مقدم تا پایان نیمه نخست  امسال به اتمام می‌رسد.

مستند ساز نیشابوری به سایر مستندهای ساخته شده خویش اشاره و بیان کرد: مستند "حسین آباد" ، مستند" کوی خورشید"  و" راهیان بهشت"  با محوریت زائران پیاده امام رضا(ع) با حمایت و تهیه کنندگی شهرداری مشهد ساخته و آماده پخش است که این مستندها در مناسبت خاص پخش خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه عمده موضوعات مستنداتی که می‌سازم با محوریت دفاع مقدس است، خاطر نشان کرد: در حوزه دفاع مقدس فیلم‌های کمی ساخته شده است بنابراین وظیفه خود می‌دانم که در حوزه دفاع مقدس فعالیت بیشتری داشته باشم.

باغشنی با اشاره به اینکه در حوزه ترویج ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی کم کار شده است، عنوان کرد: سوژه برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی بسیار زیاد است اما فقط کارهایی که در این دو حوزه ساخته شده مربوط به شهدای شاخص است در حالی که شهدای شاخص قطره‌ای در دریای بی‌کران رشادت‌های دوران هشت سال جنگ تحمیلی هستند.

وی با اشاره به این مطلب‌ که مستند سازان مستندهای خود را با هزینه شخصی خود تولید می‌کنند،گفت: مستند سازان به صورت مستقل فعالیت می‌کنند همچنین این هنرمندان برای تولید اثر فاخر و ماندگار در گام اول باید مستند ساز خلوص نیت داشته باشد.

این فعال فرهنگی به سایر فعالیت‌های خود در حوزه چاپ کتاب اشاره کرد و گفت: چاپ کتاب" هدیه خوشبختی" در تیراژ 500 هزار با محوریت حجاب و عفاف، " مسیر نیک‌بختی" ، " راه و بی راه"، " عرشیان" با محوریت شهدای 9دی شهرستان تربت حیدریه، کتاب جیبی" مجاهد فاطمی" با موضوع زندگی شهید برونسی از جمله فعالیت‌ها در حوزه چاپ کتاب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس